Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Retourneren

Wil je je bestelling retourneren?

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met jouw bestelling. Het retourneren ervan is bij ons geen probleem! Bij Lathira Store heb je 14 dagen de tijd om uw bestelling te annuleren. Deze periode gaat in op de dag nadat het pakketje door uw of namens u in ontvangst is genomen.Je krijgt dan het orderbedrag, via de door jouw gekozen betaalmethode retour gestort. Het artikel dient in originele staat geretourneerd te worden.

 

Hoe kan je retourneren?

1. Log in op je klant account met het e-mailadres waarmee je besteld hebt. Klik hier

2. Geef aan welke items je wilt retourneren of ruilen en verstuur je aanvraag.

3. Wij beoordelen je retour binnen 1 werkdag. Je ontvangt een bevestiging als je retour goedgekeurd is. ( controleer ook je spam. )

4. Vul ons retourformulier volledig in en kies je favoriete verzendmethode. download hier het retourformulier.

5. Stuur ons de track en trace door. Wij halen geen pakketten op bij een afhaalpunt

Indien je schoenen retourneert, gebruik dan niet de schoenendoos als verzenddoos. Wij kunnen de schoenen niet netjes bewaren of verkopen zonder schoenendoos.  

 

Zodra je retour is goedgekeurd.

Vul ons retourformulier in en kies voor je favoriete verzendmethode. (let op! zit er geen retourformulier bij dan kunnen wij niet zien van wie deze afkomstig is en kunnen wij de retour niet verwerken). Heb je geen printer? doe er dan en briefje bij met je adres gegevens en ordernummer in de verzendzak.

Als u dat gedaan heeft kan u uw pakketje retour sturen aan ons:

Lathira Store
Sleepnetstraat 335
2584EW ´s-Gravenhage


Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur de artikelen die u wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Retourzendingen die niet identificeerbaar zijn worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender. Stuur altijd je retourzending met een track en trace code.

Betaald met een tegoedcode? dan ontvangt u geen geld retour maar een tegoedcode.

De verzendkosten zijn 6,95 euro voor bestellingen onder de 85 euro. Bestellingen worden vanaf 85 euro gratis verzonden. Mocht hierna een artikel of meerdere artikelen worden geretourneerd en het totaalbedrag van je bestelling komt onder de 85 euro uit, dan worden er alsnog 6,95 euro verzendkosten berekend. Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op het bedrag van het geretourneerde artikel.

Wanneer u een item koopt welke later in de sale komt, dan kunnen wij de korting helaas niet met terugwerkende kracht verrekenen.

Stuur ons ten alle tijden de Track en Trace. Wij halen geen pakketten op bij een afhaalpunt.

 

Retourneren en betaald met klarna?

Wanneer jouw order betaald is met klarna en deze geretourneerd wordt rekenen wij €1.25 aan verwerkingkosten. Dit zijn de retourkosten van KLARNA die wij ook hanteren bij een retour. 

 

Wat gebeurt er als je jouw retour hebt verstuurd?

Zodra wij jouw retour ontvangen en verwerkt hebben, brengen wij jou hier uiteraard via de mail op de hoogte over. Wanneer wij het product in goede en originele staat ontvangen hebben, zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst terugstorten, via de door jou gekozen betaalwijze.

Heb je een retour aangemaakt en nog niets van ons gehoord? Dit bekent dat de retour nog niet bij ons binnen is en vragen wij je om nog even geduld te hebben!

U krijgt dan het volledige orderbedrag van de geretourneerde artikelen gecrediteerd, mits de gehele order geretourneerd wordt. Bij een deel van de order, worden de verzendkosten niet vergoed.

In sommige gevallen kunnen wij een product niet retour aannemen. Hieronder lees je welke producten helaas niet geaccepteerd worden als retour:

  • De artikelen zijn gedragen
  • De artikelen ruiken naar rook, eten of parfum.
  • Gewassen items.
  • Pas op met make-up! Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour.
  • Je retourzending te laat door ons wordt ontvangen. 

 

Items die uitgesloten zijn van het retourproces:

  • Tiktok live sale
  • Panty's

Sieraden (mits de verzegeling niet beschadigd is) en sale mogen retour.

Verkeerd product ontvangen?

Sorry, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@lathirastore.nl Zij staan voor je klaar en zullen het probleem meteen voor je oplossen. 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Wat nu?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Als je pakket niet bezorgd kan worden, wordt het naar een afhaalpunt gebracht. Haal je het daar niet op, dan moeten we helaas €6.95 voor de retourkosten in rekening brengen. Zodra het pakket terug is bij ons, wordt je bestelling (gedeeltelijk) geannuleerd. Dit geldt ook als je het pakket weigert bij de deur. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!

Acties & Kortingen.

Indien jij iets heb besteld en een gratis item erbij heb gekregen, en je wilt graag je hele bestelling retourneren, dient OOK het gratis item meegestuurd te worden. Indien je de gehele bestelling retourneert, zonder het gratis item, zijn wij genoodzaakt het gratis item in rekening te brengen bij het verwerken van jouw retour.

Stuur je niet de hele bestelling terug? dan mag je het gratis item houden

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@lathirastore.nl Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.